BMW Group в першому кварталі встановив рекорд продажів за всю історію концерну



З січня по березень 2021 року концерн BMW Group поставив клієнтам 636 606 автомобілів, що на 33,5% більше показника аналогічного періоду минулого року. При цьому зростання продажів продемонстрував кожен з брендів BMW Group.

«У першому кварталі 2021 роки ми продовжили стрімке зростання, продавши за цей період більше автомобілів, ніж будь-коли раніше. Рекордні результати тільки підкреслюють амбітні цілі BMW Group на поточний рік. Успішним продажам, крім іншого, сприяв високий попит на гібриди і електромобілі.

Як сказано у повідомленні комппанії, у період з січня по березень ми вдвічі збільшили глобальні продажі електрифікованих автомобілів у порівнянні з минулим роком. Ми плануємо поставити клієнтам більше 100 000 електромобілів до кінця 2021 року. До цього моменту на дорогах світу сумарно буде знаходитися не менше 1 млн електрифікованих автомобілів концерну», ‒ сказав Пітер Нота (Pieter Nota), член правління BMW AG.

Сильний модельний ряд і успішна довгострокова стратегія BMW – запорука високого попиту

З січня по березень 2021 року бренд BMW поставив клієнтам 560 543 автомобіля – на 36,2% більше, ніж в минулому році. Важливу роль в досягненні таких високих результатів зіграли зростання популярності моделей BMW X (246 068 автомобілів, + 36,5%), а також істотне зростання продажів BMW 3 серії (+ 43,6%) і BMW 5 серії (+43%).

У I кварталі 2021 року MINI демонструє зростання продажів у всіх регіонах світу

За перші 3 місяці 2021 року клієнтам було передано 74 683 автомобіля MINI. Це на 16,2% більше, ніж в попередньому році. Особливо популярним став MINI Countryman – загальний обсяг реалізації збільшився на 36%. Продажі MINI 3 двері покращилися на 23,4%, при цьому зростання поставок моделей John Cooper Works склав 19,1%. Поставки електрифікованих MINI досягли 15% від загального обсягу – удвічі більше, ніж в минулому році.

BMW M GmbH встановлює новий рекорд

У I кварталі 2021 року високим попитом користувалися спортивні автомобілі BMW M. Обсяг їх реалізації за підсумками трьох перших місяців досяг 37 896 автомобілів – на 21% більше, ніж в минулому році, який, в свою чергу, також був рекордним.

Зміцнити позиції підрозділу допомогли продажу затребуваних моделей BMW M440i Coupe, BMW X5 M і BMW X6 M.

Показники продажів бренду BMW Motorrad підтверджують успішну стратегію зростання

BMW Motorrad теж встановив історичний рекорд: клієнтам передано 42 592 мотоцикла (на 22,5% більше, ніж за аналогічний період 2020 року). Такий показник – результат продуманої стратегії бренду, реалізованої завдяки сильній модельній лінійці і великій кількості новинок.

Глобальні продажі гібридів і електромобілів в I кварталі збільшилися більш ніж удвічі

У перші три місяці 2021 року BMW Group реалізував 70 207 гібридів і електромобілів, показавши більш ніж двократне зростання по відношенню до 2020 року. Такий результат ще раз підтвердив важливість розвитку електричної мобільності для концерну.

На сьогоднішній день BMW Group пропонує широкий спектр електромобілів: BMW i3, BMW iX3 і MINI Cooper SE. Протягом року лінійка поповниться двома технологічними флагманами – BMW iX та BMW i4. У найближчому майбутньому версії з електричними силовими установками також отримають BMW 5 серії, BMW 7 серії, BMW X1 і наступник MINI Countryman. Вже до 2023 року електромобілі концерну будуть представлені в 90% поточних ринкових сегментів.

Починаючи з цього моменту і аж до 2025 року BMW Group планує щорічно збільшувати продажі електромобілів в середньому більш ніж на 50%.

Очікується, що в 2030 році на електромобілі буде припадати не менше 50% всіх продажів BMW Group. Бренд MINI може досягти такого співвідношення вже в 2027 році. До початку 2030х років MINI стане першим брендом концерну з повністю електричним модельним рядом, і в той же час збереже присутність у всіх основних регіонах світу.

Протягом наступних десяти років BMW Group планує вивести на дороги близько 10 млн повністю електричних транспортних засобів.

BMW Group зі своїми чотирма марками BMW, MINI, Rolls-Royce та BMW Motorrad є провідним світовим виробником автомобілів та мотоциклів, а також надає преміальні фінансові послуги та послуги з мобільності. Виробнича мережа BMW Group складається з 31 виробничого та складального цехів у 15 країнах; компанія має глобальну торгову мережу у понад 140 країнах.

// АвтоКраїна

Читайте також: