Hankook продовжив контракт з УЄФА ще на три роки



Після жеребкування групового етапу Ліги Європи УЄФА 21/22 виробник шин преміум-класу Hankook і УЄФА спільно оголосили щодо продовження співпраці ще на три роки. Представники вищого керівництва обох компаній виступили з промовою на заході, присвяченому першому жеребкуванню Ліги конференцій УЄФА. Також було оголошено, що Hankook виступить спонсором Ліги конференцій УЄФА зі своїм брендом Laufenn.

Як сказано у повідомленні компанії, шанувальники футболу та клієнти Hankook зможуть спостерігати, як 64 команди змагаються у 282 матчах обох ліг кожен сезон. За минулі роки глобальна популярність бренду Hankook на багатьох європейських футбольних стадіонах значно розширилася за рахунок LED-реклами по периметру поля, а також рекламних щитів. Крім цього, партнерство з УЄФА характеризується іншими унікальними спонсорськими ініціативами, такими як співпраця з Девідом Гарретом в 2020 році, яка дозволила переосмислити офіційний гімн Ліги Європи УЄФА. Результатом стало приголомшливе музичне відео «Симфонія тиші», яке виражає почуття, пов’язані з порожніми стадіонами під час пандемії Covid-19, всіх футбольних фанатів спортивного світу.

«Футбол є одним з найпопулярніших видів спорту в світі і відіграє центральну роль в житті європейських країн. Спонсорство змагань і партнерство з УЄФА є важливими елементами спортивної маркетингової стратегії Hankook в регіоні. На додаток до інших ініціатив, мені особливо приємно, що з нового сезону ми зможемо організувати для дітей з усіх європейських країн незабутні заходи, в яких вони зможуть взяти участь в якості талісманів арбітрів. Більш того, презентація нашого другого бренду Laufenn на клубних змаганнях УЄФА розширить партнерство з УЄФА для подальшого підвищення впізнаваності бренду Hankook і його визнання на європейському ринку за допомогою спонсорства обох спортивних змагань», — підкреслив Сангхун Лі, президент європейського підрозділу Hankook Tire на церемонії підписання контракту.

Ще однією захоплюючою ініціативою, організованої Hankook, є тур по стадіону «Back Stadium Tour», в рамках якого клієнти і вболівальники можуть відвідати ексклюзивні екскурсії за лаштунками стадіону в дні проведення матчів. Після обох фіналів Hankook продовжить проводити презентацію «Кращого гравця матчу». Спонсорська угода залишиться невід’ємною частиною партнерства Hankook з УЄФА і буде доповнена новими рекламними акціями.

«З нагоди сьогоднішнього жеребкування групового етапу я хотів би підкреслити, що дуже радий спостерігати за продовженням підтримки Ліги Європи УЄФА нашим надійним і далекоглядним партнером, а також розширенням спонсорства на Лігу конференцій УЄФА. Hankook є цінним партнером УЄФА з 2012 року, демонструючи одні з кращих спонсорських активацій, а також чудовий рекламний контент на підтримку Ліги Європи УЄФА. Ми з нетерпінням чекаємо подальшої співпраці, щоб реалізовувати нові ідеї Hankook в майбутніх сезонах Ліги Європи УЄФА і Ліги конференцій УЄФА», — повідомив Гі-Лоран Епштейн, директор з маркетингу УЄФА.

Hankook є постачальником оригінального обладнання для провідних європейських виробників автомобілів преміум-класу і займає міцну позицію в автомобільній промисловості. Це відноситься не тільки до класичних автомобілів, але і до швидкозростаючої області електрокарів. Hankook є одним з провідних постачальників продуктивних шин для автомобілів з електроприводом.

У своїй маркетинговій стратегії і комунікаціях Hankook спирається на багаторівневу концепцію, що складається з спонсорської діяльності на місцевому, регіональному і міжнародному рівні. Це має на увазі не тільки підвищення лояльності клієнтів на окремих ринках, а й зростання впізнаваності бренду на місцевому рівні. Наприклад, з 2016 року Hankook активно виступав спонсором рекордного переможця Ліги чемпіонів — футбольного клубу Real Madrid C.F. на міжнародному рівні, паралельно спонсоруючи німецьку футбольну команду «Боруссія Дортмунд», а також збірну Чехії на місцевому рівні.

Hankook Tire, заснована в 1941 році в Сеулі, столиці Південної Кореї, є одним із провідних світових виробників інноваційних, визнаних світом шин високої якості для легкових, легковантажних, позашляховиків, вантажних автомобілів та автобусів, а також для гоночних автомобілів (кільцеві перегони/ралі). Щороку компанія виробляє більше 104 мільйонів шин. Близько 34 відсотків світових продажів компанії припадають на Європу і СНД. Провідні світові автовиробники вибирають шини Hankook для заводської комплектації своїх автомобілів.

Виробництво для європейського регіону здійснюється на найсучаснішому виробничому майданчику в Ракалмасі, Угорщина, що був відкритий в червні 2007 року і відтоді постійно розширюється. Наразі близько 3000 співробітників компанії виробляють до 19 мільйонів шин для легкових автомобілів, позашляховиків і легких вантажівок на рік. Головний офіс Hankook Tire Europe розташований у Ной-Ізенбурзі, що неподалік від Франкфурту-на-Майні у Німеччині. Виробник має філії в Чехії, Франції, Німеччини, Угорщини, Італії, Нідерландах, Австрії, Польщі, Росії, Сербії, Іспанії, Швеції, Туреччини, Великобританії та Українї.

// АвтоКраїна

Читайте також: