Група Renault в першому кварталі збільшила продажі на 1% ‒ до 665 тисяч авто



На фоні триваючої економічної невизначеності через пандемію Група Renault в першому кварталі 2021 року продала 665 038 автомобілів, що на 1,1% більше в порівнянні з першим кварталом 2020.

Як сказано у повідомленні компанії, бренд Renault в першому кварталі 2021 року продав 433 662 автомобіля, що на 1,3% більше в порівнянні з першим кварталом 2020 року.

В Європі ринок зріс на 3,9% завдяки сильному впливу з боку ринку легких комерційних автомобілів. На цьому тлі продажі бренду Renault склали 250 163 автомобіля (+ 2,7%). На європейському ринку легкових автомобілів на частку електричних і електрифікованих моделей бренду Renault довелося 23% всіх продажів

Після випуску Twingo E-TECH Electric бренд Renault продовжує розширювати лінійку і в другому кварталі збирається вивести на ринок нові гібридні версії Arkana E-TECH Hybrid і Captur E-TECH Hybrid, а також гібридну версію хетчбека Megane E-TECH Plug-in Hybrid, що підзаряджається.

За межами Європи Renault зосереджує зусилля на найприбутковіших сегментах: в Індії бренд успішно випустив новий Kiger в швидко зростаючому сегменті компактних кросоверів, а в Росії завдяки великому вибору версій очікуються гарні продажі нового Duster, що вийшов в березні.

Продажі бренда Dacia склали 121 231 автомобіль (+10,2%) завдяки успіху нового Sandero і гарним результатам Duster. Новий повністю електричний Dacia Spring має стати справжнім хітом, враховуючи вже отриману кількість попередніх замовлень.

Продажі бренду Lada на домашньому російському ринку (+5,4%) склали 90 472 автомобіля завдяки гарним результатам Granta, Vesta і успішному старту NIVA Travel.

У першому кварталі 2021 року виручка Групи склала 10 015 млн євро (-1,1%). При незмінних валютних курсах і базі порівняння цей показник виріс би на 4,4%.

Виручка в автомобільному секторі (за виключенням «АвтоВАЗ») склала 8 566 млн євро (–0,3%).

Група Renault, що виробляє автомобілі з 1898 року, приділяє основну увагу міжнародній експансії для того, щоб вирішувати головні технологічні завдання майбутнього та розвивати свою стратегію прибуткового зростання.

Для цього компанія активно розвиває синергії на рівні п’яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і Lada), у сфері електричного транспорту і в рамках Альянсу з Nissan і Mitsubishi Motors.

Транснаціональна Група налічує 40 виробничих майданчиків і 12 700 точок продажу, що забезпечують робочими місцями більше 180 000 висококваліфікованих співробітників.

// АвтоКраїна

Читайте також: