Мережа заправок ОККО розширила послуги для клієнтів



Мережа ОККО розширила послуги для клієнтівНа АЗК ОККО діє близько двадцяти корисних сервісів, а віднедавна до них додалося ще два – послуги пакування багажу та зовнішніх поштоматів.

Так, на АЗК №53, який розташований на шляху до аеропорту «Бориспіль» у селищі Щасливе Київської області, мандрівники можуть не гаяти час до рейсу та безпосередньо на АЗК запакувати свій багаж у плівку та зважити його.

Також клієнти мережі можуть скористатися зовнішніми боксами для отримання посилок від партнера мережі – компанії «Нова Пошта». Послуга  вже доступна на дев’ятнадцяти АЗК ОККО у шести областях України. В планах компанії розширити покриття до близько двох сотень таких поштоматів по всій Україні та розширити їхній функціонал – додати можливість відправки посилок просто з АЗК.

Нагадаємо, що зараз на АЗК ОККО клієнти можуть не тільки заправитись якісним пальним, смачно перекусити та купити все необхідне в дорогу, але й скористатися зарядкою електромобілів, терміналами оплати послуг Easy Pay, оформити автоцивілку, отримати готівку прямо на касі тощо. Минулого року для клієнтів мережі компанія ОККО запустила доставку будь-яких продуктів з магазинів та кафе на АЗК через сервіс Glovo. А більше про сервіси та їхню доступність можна дізнатись тут.

Мережа АЗК ОККО («Концерн Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group та є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні, що налічує 413 автозаправних комплексів. У структурі компанії діє також найбільша мережа закладів харчування в дорозі, які працюють під брендами Hot café, A la minute, Pasta Mia і Meiwei.

У мережі ОККО діє 10 власних нафтобаз, 1 ГНС, Херсонський нафтоперевалювальний комплекс, 19 стаціонарних і мобільних лабораторій контролю якості нафтопродуктів.

Акціонером і інституціональним інвестором компанії є Європейський банк реконструкції та розвитку.

// АвтоКраїна

Читайте також: