Nissan обрав новий Qashqai для впровадження технології виробництва з легкого алюмінію у Європі



Новий Qashqai стане першою серед моделей Nissan, що виготовляються в Європі, для виробництва якої використовуватимуть значну кількість легких алюмінієвих панелей.

Капот, двері та передні крила штампують з алюмінієвого сплаву, завдяки чому кузов Qashqai став на 60 кг легшим за попередню версію. Це сприяє зниженню рівня викидів та створює умови для використання нових технологій, зокрема — електрифікованого силового агрегату.

Завдяки інвестиціям на суму 52 мільйони фунтів стерлінгів у виробництво алюмінієвих деталей на заводі Nissan у Сандерленді встановили другу штампувальну лінію особливо великого розміру, запущену минулого року, та циклонну установку для переробки, яка видає подрібнений метал зі швидкістю 150 км/год і здатна переробляти понад сім тон металу за годину, що дає змогу зменшити кількість відходів та зробити виробничий процес більш екологічним.

Після штампування капотів і дверей обрізки металу збирають і сортують з урахуванням марки сплаву.

Завдяки сортуванню Nissan має змогу повертати високоякісний подрібнений метал постачальникам. Постачальники виготовляють із сортованого подрібненого алюмінію листи алюмінієвого сплаву і знову постачають його компанії Nissan для використання на виробництві.

Така система переробки «замкненого циклу» дає змогу повторно використовувати обрізки алюмінію і сприяє зниженню обсягів відходів та викидів СО2. Цей підхід сприяє досягненню мети, яку компанія Nissan поставила перед собою: забезпечити вуглецеву нейтральність усієї діяльності компанії та життєвого циклу її продуктів до 2050 року.

Віцепрезидент з виробництва заводу Nissan у Сандерленді Алан Джонсон (Alan Johnson) сказав: «Ми продовжуємо шукати способи для того, щоб зробити наші автомобілі й наш виробничий процес більш сталими, і використання легкого алюмінію в новому Nissan Qashqai є чудовим прикладом.

Ми продовжуємо підвищувати ефективність та сталість нашої виробничої діяльності, і завод у Сандерленді буде відігравати ключову роль у дотриманні зобов’язань компанії щодо вуглецевої нейтральності».

Повторна переробка обрізків алюмінію дає змогу економити понад 90% енергії, яка б знадобилася для виробництва порівнянної кількості металу з сировини.

У рамках зусиль Nissan, спрямованих на досягнення вуглецевої нейтральності, на початку 2030-х років усі нові автомобілі Nissan на ключових ринках будуть електрифіковані.

Нещодавно компанія Nissan оголосила про наміри значно збільшити свої потужності з генерування енергії з відновлюваних джерел у м. Сандерленд, Велика Британія, і збільшити потужність сонячної електростанції на 20 МВт.

У разі затвердження додатковий сегмент із 37 000 панелей дозволить забезпечувати 20% потреб заводу енергією з відновлюваних джерел, отриманою безпосередньо на місці виробництва. Такої кількості достатньо для виготовлення всіх Nissan LEAF із нульовим рівнем викидів, що продаються на ринку Європи.

// АвтоКраїна

Читайте також: