Porsche демонструє стабільне зростання



Porsche демонструє стабільне зростанняКомпанія Porsche AG у 2020 фінансовому році встановила новий рекорд: доходи зросли до 28,7 млрд євро, перевищивши показник попереднього року на 100 млн євро. Операційний результат — 4,2 млрд євро. У попередньому році він становив 4,4 млрд євро з урахуванням спеціальних замовлень і 3,9 млрд євро без спецзамовлень.

Як повідомляється на сайті українського представництва Porsche, у 2020 році рентабельність продажів склала 14,6% і була в межах стратегічного цільового коридору всупереч напруженій економічній ситуації.

Таким чином, компанія майже досягнула сильних показників 2019 року, незважаючи на тимчасове призупинення виробництва. Загалом у всьому світі було продано більше 272 000 автомобілів Porsche. Це лише на 3% менше ніж у 2019. Прибуток склав 4,4 млрд євро, та перевищив результат 2019 року.

«2020 фінансовий рік був успішним для компанії Porsche, незважаючи на складні обставини. Для цього є чотири причини: легендарний модельний ряд, інноваційні електричні моделі, постійне вдосконалення нашого бренду та рішучість, з якою ми підійшли до нашого антикризового управління. Ми виробили та поставили більше 20 000 Taycan, першого повністю електричного спорткара Porsche. Що став найуспішнішим електричним спортивним автомобілем у своєму класі. Це підтверджують більше 50 міжнародних нагород. Серед іншого, Taycan отримав титул «Найбільш інноваційного автомобіля у світі», — відзначив Олівер Блюм, генеральний директор Porsche AG.

Мета Porsche — досягти кліматичної нейтральності до 2030 року

В 2020 році третина автомобілів Porsche, що постачалися у Європу, була повністю або частково електричною; у масштабі усього світу такими були 17% авто. В 2025 році половина всіх нових проданих автомобілів Porsche буде мати електричний двигун, а у 2030 році більше 80% нових автомобілів будуть електричними.

Стабільні ланцюги поставок

Що стосується поставок, Porsche скористалася перевагами свого сильного глобального позиціонування. Кількість спорткарів, які було відправлено клієнтам, залишалася в основному стабільною. Найбільший попит був на Cayenne — компанія поставила 92 860 авто. Це збільшення на 1% у порівнянні з попереднім роком. У 2020 році ми поставили всього 20 015 автомобілів Taycan — незважаючи на те, що навесні виробництво було призупинено на шість тижнів, і це співпало з початком виготовлення нової моделі та численними прем’єрами на ринку.

Китай залишається найбільшим ринком збуту: в 2020 Porsche поставила китайським замовникам 88 968 автомобілів — більше на 3% у порівнянні з 2019 роком. Регіони Азії та Тихого океану, Середнього Сходу та Африки також продовжували позитивне зростання у загальному відношенні — в 2020 році у відповідні країни було поставлено 121 641 автомобілів. Збільшення у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року становить 4%. У Європу компанія Porsche поставила усього 80 892 автомобілі, та 69 629 автомобілів до Америки.

// АвтоКраїна

Читайте також: