Renault Trucks з 2023 року розпочне продаж електричних великотоннажних вантажівок



Renault Trucks D Z.E.Renault Trucks продовжує інвестувати в електричні транспортні засоби. З 2023 року розпочинається продаж лінійки повністю електричних вантажних автомобілів Renault Trucks для всіх сегментів ринку, а саме для дистрибуції, регіональних перевезень, будівництва та магістральних перевезень.

Як сказано у повідомленні компанії, для підтримання цих інновацій і щоб мати можливість запропонувати найбільш повний та конкурентоспроможний асортимент на ринку, компанія створює спеціальну організацію, що відповідатиме за електричний напрямок. Таким чином компанія Renault Trucks підтверджує свій намір поступово перейти на виготовлення транспортних засобів, що не використовують викопні види палива.

Роблячи свій внесок у досягнення мети Паризької угоди щодо обмеження глобального потепління до рівня нижче 1,5 градуса за Цельсієм порівняно з доіндустріальним рівнем, компанія Renault Trucks прагне трансформувати ринок вантажних автомобілів шляхом поступового переходу до електричного транспорту, щоб протягом 30 років стати вуглецево-нейтральною компанією. Оскільки строк служби вантажних автомобілів становить щонайменше десять років, усі вантажівки, випущені виробником до 2040 року, працюватимуть без викопного палива. У цій великій трансформації на шляху до безвуглецевого транспорту важливу роль відіграватимуть електричні батареї та технологія паливних елементів fuel cells.

У березні 2020 року компанія Renault Trucks розпочала серійне виробництво другого покоління електровантажівок на своєму заводі в місті Бленвіль-сюр-Орн.

Зараз французький виробник може похвалитися найбільшою на ринку модельною лінійкою повністю електричних вантажівок повною масою від 3,1 до 26 тонн. До нього входять такі моделі, як Renault Trucks D Z.E., D Wide Z.E і Renault Trucks Master Z.E., які здатні задовольнити вимоги в сегменті міських перевезень і можуть використовуватися для доставки, дистрибуції та збирання відходів.

Але попри це компанія Renault Trucks прагне поширити електрифікацію транспортних засобів на всі сегменти. Виробник планує з 2023 року випустити на ринок тягач Z.E. для регіональних та міжрегіональних перевезень. До цього часу також стане доступною лінійка повністю електричних вантажівок, призначених для міського будівництва.

Починаючи з 2025 року Renault Trucks пропонуватиме лінійку автомобілів, оснащених водневими паливними елементами, призначених, головним чином, для магістральних перевезень.

Науково-дослідницька організація, що займається питаннями розвитку електричного транспорту для досягнення своїх амбітних цілей.

«Електрична мобільність є основою нашої стратегії, і ми прагнемо стати лідером у цьому напрямку. Ми прагнемо, щоб до 2030 року 35% наших продажів становили електричні вантажівки. До 2040 року всі наші лінійки автомобілів будуть на 100% вільними від викопного палива», – заявив Бруно Блен (Bruno Blin), президент Renault Trucks.

У досягненні своїх цілей компанія Renault Trucks спирається на спеціалізовані підрозділи як у сфері досліджень і розробок, так і в організації продажу і післяпродажного обслуговування.

Що стосується досліджень та розробок, компанія Renault Trucks має намір вирішувати основні технологічні виклики цієї революції шляхом стратегічного партнерства, а також спираючись на синергію в межах Volvo Group, до якої вона належить, для збільшення обсягів продажу і зменшення витрат.

Щоб надавати перевізникам найкращі рішення у сфері електричної мобільності, компанія Renault Trucks співпрацює з новим підрозділом Volvo Group, який займається розробкою автомобілів середньої вантажопідйомності, що входять до основного сегмента поетапного впровадження електрифікації для вантажних автомобілів. Renault Trucks також зможе скористатися перевагами від підтримання партнерських відносин з новим підрозділом групи Volvo Energy, який займається постачанням, повторним використанням і переробкою акумуляторних батарей, а також рішеннями для їхнього повторного заряджання. Що стосується розробки акумуляторних батарей спеціально для вантажних автомобілів, компанія зможе отримати вигоду від стратегічного альянсу, створеного між Volvo Group та Samsung SDI.

Для сприяння цьому сталому переходу компанія Renault Trucks також отримуватиме підтримку від свого нового науково-дослідного центру X-Tech Arena в Ліоні, будівництво якого буде завершено на початку 2023 року, і обсяг інвестицій в який склав 33 млн євро.

Підтримка енергетичного переходу клієнтів через електричний асортимент з високою доданою вартістю

Що стосується просування на ринку лінійки Z.E. і підтримки клієнтів, компанія Renault Trucks створила нову організацію, що відповідає за проєкти з електричної мобільності, з метою підвищення як операційної ефективності, так і рівня задоволеності клієнтів. Ця команда набула високого рівня знань і працює над розвитком партнерських відносин із залученням усіх зацікавлених сторін (перевізників, дистриб’юторів, органів державної влади, постачальників енергії тощо), щоб запропонувати розумний і конкурентоспроможний асортимент електричних автомобілів з доданою вартістю для вантажоперевізників.

І насамкінець, компанія Renault Trucks подбала про те, щоб включити в свою пропозицію транспортних засобів послуги, які дозволять спростити життя її клієнтам, які шукають рішення, що найбільш відповідатимуть їхньому виду діяльності. Окрім самих вантажівок, бренд Renault Trucks пропонує комплексний транспортний пакет, до якого входять акумулятори, рішення для установлення зарядних станцій на об’єктах замовників, оптимізації енергоспоживання, ремонту і технічного обслуговування, фінансування і страхування. Як наслідок компанія Renault Trucks, яка намагається полегшити життя своїм клієнтам, прагне бути виробником, який обіцяє душевний спокій. Наразі, у період великих змін і невизначеності, це, безсумнівно, те, чого найбільше потребують перевізники.

// АвтоКраїна

Читайте також: