Skoda у першому кварталі збільшила долю на українському ринку до 7,4%



За підсумками першого кварталу 2021 року Skoda зберігає третю позицію у рейтингу продажів нових легкових автомобілів в Україні з долею ринку 7,4%. Моделі Octavia та Kamiq стали найбільш продаваними автомобілями у своїх класах.

У березні, незважаючи на складну епідемічну ситуацію, ринок легкових автомобілів традиційно показав сезонне зростання. Зростання ринку за перший квартал склало 5% порівняно з аналогічним періодом минулого року, тоді як ринкова доля Skoda зросла на 2,1 п.п. з 5,3% ‒ до 7,4%.

Драйверами зростання продажів Skoda стали розширення лінійки SUV, оновлення легендарної моделі Octavia А8, а також нові клієнти у корпоративному сегменті.

За результатами першого кварталу оновлена Skoda Octavia, що здобула звання автомобіля року в Україні, стабільно утримує перше місце у своєму класі з долею ринку 42,2%. Кросовер Skoda Kodiaq продовжує так само впевнено займати 2 місце у класі з долею 30,6%. Українські споживачі активно голосували за компактний кросовер Skoda Kamiq, який вийшов минулого року, що дозволило цій моделі вирости з 4% у грудні 2020 року до 15,2% у березні 2021-го і вийти у лідери свого класу. Продовжує поліпшувати свої позиції і Skoda Karoq у найпопулярнішому серед українців класі: за підсумками 1 кварталу порівняно з аналогічним періодом продажі зросли у понад 4 рази. Залучення нових клієнтів також дозволило компанії-дистриб’ютору збільшити на 10,6% долю у корпоративному сегменті порівняно з 1 кварталом 2020.

«Незважаючи на непростий початок року, Skoda зміцнює позиції на ринку як одна з найпопулярніших серед українців марок автомобілів. Розраховуємо, що пандемія не стане перепоною для наших клієнтів. Навіть в умовах карантинних обмежень, що постійно змінюються, ми намагаємося зробити покупку автомобіля максимально зручною. Багато в чому цьому сприяє активне застосування діджитал-інструментів: практично будь-який контакт з клієнтом – як от вибір автомобіля, оформлення кредиту чи запис на сервіс – ми можемо провести в онлайн-форматі. На сайті доступний конфігуратор і актуальний склад автомобілів, там само можна залишити заявку для отримання консультації чи покупки авто. У тому числі це можна зробити за допомогою нашого віртуального співробітника – чат-бота Лаури. Ще один чат-бот підключений у Telegram, дозволяючи у зручному режимі отримувати новини про акції і тест-драйви, а також переходити за прямими посиланнями до всіх доступних на сайті онлайн-інструментів. Час вимагає нових рішень – і вони у нас уже є», ‒ сказала генеральний директор ТОВ «Єврокар» Марина Яковлева.

Skoda дивиться у майбутнє, регулярно оновлюючи свою лінійку. Минулого року компанія випустила на український ринок три нові моделі: Skoda Scala, Skoda Kamiq і оновлену Skoda Octavia А8. На черзі – світова прем’єра оновленого кросовера Skoda Kodiaq.

ТОВ «Єврокар» – офіційний дистриб’ютор автомобілів Skoda в Україні. Підприємство працює з березня 2003 року і входить до Групи компаній Атолл Холдинг, яка є одним з провідних операторів на українському автомобільному ринку. Дилерська мережа Skoda є однією з найбільших в Україні і визнана однією з кращих у Європі у сфері організації роботи сервісної мережі і за рівнем оснащення станцій технічного обслуговування автомобілів.

// АвтоКраїна

Читайте також: