Uklon сприятиме дослідженню АМКУ щодо підвищення цін на послуги перевезень



UklonОнлайн-сервіс виклику авто Uklon поділяє увагу до ситуації навколо тарифів на ринку таксі, що склалася в перший день посиленого локдауну. В компанії наголосили, що виступають за чесну конкуренцію та сприятимуть дослідженню АМКУ.

“Ми з увагою слідкуємо за ініціативами Антимонопольного комітету та будемо співпрацювати для комплексного й об’єктивного вивчення проблеми. Uklon підтримує чесну конкуренцію і вдячний всім небайдужим за відкриту позицію. Сервіс Uklon є відкритою компанією. Наша система ціноутворення — автоматизована, враховує багато факторів, в тому числі рівень попиту, і відповідно автоматично змінює тарифи”, —  заявив операційний директор компанії Сергій Смусь.

Як сказано у повідомленні компанії, Uklon не підвищує та не регулює тарифи штучно або вручну. Періодами та обставинами підвищеного попиту на послуги можуть бути: пікові години, затори на дорогах, погодні умови, кількості вільних машин та інші зовнішні фактори. Враховуючи всі ці умови, система ціноутворення може автоматично змінювати тарифи.

Проте, користувачі завжди можуть відмовитись від рекомендованої вартості та власноруч її зменшити, скориставшись бігунком зниження ціни в додатку, і очікувати поки знайдеться водій по стандартному тарифу. Варто зазначити, що у такому випадку, час очікування буде набагато більшим.

Щодо випадку підвищення тарифів 5 квітня у пікові години. Через локдаун і особливості режиму роботи громадського транспорту, затори на дорогах, збільшену кількість замовлень, відсутність достатньої кількості вільних машин, рекомендований тариф був відповідно збільшений системою. У непікові години тарифи залишаються на звичайному рівні, а іноді навіть нижче у зв’язку із низьким попитом.

Звертаємо також увагу на те, що сервіс Uklon на час локдауну не підвищував комісію для водіїв-партнерів, яка залишилася у тому ж розмірі -15% від суми замовлення. У будь-якому випадку, користувачі сервісу Uklon мають право та можливість коригувати суму запропонованого тарифу використовуючи функціональні можливості мобільного додатку.

Також у повідомлені сказано, що порівнювати попит з минулим тижнем, а особливо минулим роком, не є коректним, оскільки статистика різниться в залежності від району міста, та навіть в межах одного району, проте за іншим маршрутом перевезення. Тому, по можливості, ми рекомендуємо залишатися вдома або ж планувати свої поїздки не на годину пік.

Як повідомлялося, 7 квітня глава Північного міжобласного відділення АМКУ Олексій Хмельницький повідомив, що Антимонопольний комітет досліджує формування цін на ринку перевезень унаслідок різкого стрибка цін на послуги основних гравців на ринку таксі в перший день карантину.

5 квітня з урахуванням впровадження жорсткого карантину в кілька разів зросли ціни на послуги таксі, зокрема в Києві.

// АвтоКраїна

Читайте також: