Uklon та Дія.Бізнес запустили онлайн курс з водійської етики



Центри підтримки підприємців Дія.Бізнес та онлайн сервіс виклику авто Uklon запустили безкоштовний курс з водійської етики для всіх драйверів України.

Як сказано у повідомленні компанії, курс розвиває навички сервісної поведінки та розрахований не тільки на водіїв, але й буде актуальним для всіх, хто працює в індустрії сервісу. Викладачі допоможуть оволодіти основними принципами клієнтського підходу, інструментами сервісного обслуговування, правилами етикету та ділових розмов. Учасники навчатимуться в легкій та динамічній формі, розбиратимуть кейси та типові ситуації.

«Ми постійно працюємо над тим, щоб пропонувати нашим користувачам найкращий досвід взаємодії з нашим сервісом: додаємо нові послуги, тестуємо і допрацьовуємо додатки. Але ми хочемо бути ще кращими і віримо, що в сучасному світі боротьбу за клиєнта виграє найбільш сервісно-орієнтована та прогресивна компанія. Тож вдосконалення клієнтського досвіду для нас є пріорітетом»‎, — коментує Сергій Смусь, COO компанії Uklon.

Навчальний курс складається з 5 онлайн-модулів:

  • Етика поведінки водія
  • Дотримання стандартів обслуговування
  • Як взаємодіяти з різними типами пасажирів?
  • Як формувати сприятливе враження про водія та компанію?
  • Випереджувальна поведінка водія при обслуговуванні клієнтів

Спікери проєкту:

  • Анастасія Владичинська, сертифікована в США як консультант з сервісу. Навчається в Інституті Діснея та Рітц-Карлтоні. Засновниця Vladychynska Consulting
  • Тетяна Петруха, спеціалістка з побудови сервісу, бізнес-тренерка Evolve.
  • Анна Білик, консультантка з менеджменту та логістики. Вивчала Управління змінами в Університеті Клівленда, США.
  • Олексій Нікітан, головний консьєрж Hilton, регіональний керівник всесвітньої асоціації Консьєржів світу, «Inspired service».

Платформа дає можливість навчатися в зручній атмосфері з будь-якого пристрою.

Безкоштовні заняття доступні за посиланням: https://diia-business-kharkiv.com/projects/1074/

// АвтоКраїна

Читайте також: