Mercedes-Benz EQS: представлено перший повністю електричний седан класу «люкс»



Mercedes-Benz EQSEQS – це перший повністю електричний седан Mercedes-EQ класу «люкс». На його прикладі Mercedes-EQ дає нове визначення цього сегменту автомобілів. Крім того, EQS є першою моделлю, побудованою на модульній архітектурі для електромобілів класу «люкс» і преміум-класу. Завдяки органічному сплаву технологій, дизайну, функціональності і широким можливостям мережевої інтеграції автомобіль EQS приведе в захват і водія, і пасажирів.

Як сказано у повідомленні компанії, першими на ринок вийдуть моделі EQS 450+ потужністю 245 кВт (витрата електроенергії у змішаному циклі відповідно до NEFZ: 19,1-16,0 кВт⋅год/100 км; викиди CO2: 0 г/км) та EQS 580 4MATIC потужністю 385 кВт (витрата електроенергії у змішаному циклі відповідно до NEFZ: 20,0-16,9 кВт⋅год/100 км; викиди CO2: 0 г/км). Показники витрат згідно WLTP (Всесвітня гармонізована процедура випробувань легкових автомобілів): у EQS 450+ витрата електроенергії у змішаному циклі становить 20,4-15,7 кВт⋅год/100 км, викиди CO2 – 0 г/км; у EQS 580 4MATIC витрата електроенергії у змішаному циклі становить 21,8-17,4 кВт⋅год/100 км, викиди CO2 – 0 г/км.

В рамках стратегії Ambition 2039 Mercedes-Benz працює над тим, щоб менше ніж за 20 років прийти до того, щоб всі нові автомобілі, що сходять з конвеєра, виготовлялися з нульовим балансом викидів CO2. Вже до 2030 року підприємство має намір досягти того, що більше половини автомобілів, що надходитимуть у продаж, будуть електрифікованими моделями – сюди відносяться як повністю електричні автомобілі, так і плагін-гібриди.

Про завтрашній день в Mercedes-Benz замислюються вже сьогодні і відразу в багатьох аспектах. Тому і новий EQS розроблявся відповідно до ідеї екостійкого розвитку. Він буде виготовлятися у вуглецево-нейтральному режимі із застосуванням ресурсозберігаючих матеріалів, як, наприклад, його килимки – з волокна, отриманого із переробленої сировини. Адже Mercedes-Benz враховує весь ланцюжок створення вартості – від розробки до мережі постачальників і власного виробництва. Свої цілі в сфері захисту клімату Mercedes-Benz AG науково підтвердила, звернувшись у SBTI (Science Based Targets Initiative = Ініціатива з науково-обгрунтованих цілей).

Завдяки ретельному опрацюванню деталей і на основі принципів спеціалізованого дизайну, експертам з аеродинаміки у тісній кооперації з дизайнерами вдалося досягти нового рекордного показника аеродинамічного опору Сх = 0,20. Таким чином, EQS є найкращим з аеродинаміки серійним автомобілем у світі. Особливо від цього виграє його запас ходу. Серед кращих він і в плані акустичного комфорту: цьому значно сприяє дуже низький рівень шуму зустрічних потоків повітря.

Все відмінно у EQS і в плані рекуперації: з максимального уповільнення в режимі рекуперації DAuto, що становить 5 м/с², до 3 м/с² досягається за рахунок рекуперації (2 м/с² – за рахунок колісних гальмівних механізмів). Таким чином, стає можливим уповільнення до повної зупинки без використання педалі гальма. Одночасно, ця стратегія рекуперації і висока потужність рекуперації (до 290 кВт ) йдуть на користь запасу ходу. Уповільнення здійснюється також перед автомобілями попереду аж до повної їх зупинки, наприклад, на світлофорі. Інтелектуальна система рекуперації за допомогою «асистента ECO» працює оптимально у кожній ситуації і діє завбачливо, враховуючи, поміж іншого, дорожню ситуацію і місцеві топографічні особливості. Крім того, за допомогою підрульових перемикачів водій може і вручну здійснювати перемикання між трьома рівнями рекуперації і включати функцію руху накатом.

Маючи запас ходу до 770 км (згідно WLTP) і потужність до 385 кВт, автомобіль EQS відповідає очікуванням від прогресивного седана в сегменті S-Класу і в плані силової установки. Планується версія Performance потужністю до 560 кВт. На всіх моделях EQS електричний силовий агрегат (eATS) розташований на задній осі, а у версіях з повним приводом 4MATIC – і на передній осі.

Разом з EQS дебютує і нове покоління акумуляторних батарей зі значно більш високою щільністю енергії. Більша, з двох АКБ, що пропонуються, має корисну енергоємність 107,8 кВт⋅год. Це приблизно на 26 відсотків більше, ніж у EQC (EQC 400 4MATIC: витрата електроенергії у змішаному циклі – 21,5-20,1 кВт⋅год/100 км, викиди CO₂ в змішаному циклі – 0 г/км) . Інноваційне програмне забезпечення з управління АКБ, що є власною розробкою, здатне оновлюватися через повітря (OTA). Таким чином, управління енергопостачанням буде підтримуватися на актуальному рівні протягом всього терміну служби автомобіля. Що стосується хімічного складу елементів акумуляторної батареї, то частка кобальту в катодах була знижена до десяти відсотків.

Від станцій швидкої зарядки постійним струмом EQS здатний заряджатися з потужністю до 200 кВт. Вже через 15 хвилин він поповнить свої запаси енергії, якої йому вистачить на подолання ще близько 300 км (згідно WLTP) . Вдома чи від громадської зарядної станції EQS можна зручно заряджати змінним струмом до 22 кВт за допомогою бортового зарядного пристрою. Для прикладу, в Японії для EQS можлива також двонаправлена зарядка, тобто зарядка в двох напрямках. Плюс до цього, інтелектуальні програми зарядки, здатні активуватися автоматично, в залежності від місцезнаходження автомобіля, і функцій, які сприяють зниженню навантаження на акумуляторну батарею під час її зарядки.

EQS першим з автомобілів Mercedes-Benz отримує можливість активувати абсолютно нові найрізноманітніші автомобільні функції шляхом оновлень через повітря (OTA). З виходом автомобіля відразу ж будуть доступні два окремі режими водіння для молодих водіїв і обслуговуючого персоналу, кілька невеликих ігор і демонстраційна програма «Краще або нічого». Таким чином вже після покупки і початкової конфігурації нового EQS частину його комплектації можна буде адаптувати під персональні переваги. Передбачена також можливість розблокування більшого кута повороту – на 10 ° – для функції підрулювання коліс заднього моста. Поряд з традиційним придбанням окремих функцій планується також використання підписок, тимчасових активацій і безкоштовних пробних періодів.

Враженню маневреності та динамічності автомобіля EQS сприяє функція підрулювання коліс заднього моста з кутом повороту до 4,5°, що застосовується серійно. Альтернативний її варіант, з можливістю повороту задніх коліс на кут до 10°, можна замовити додатково. Завдяки цьому діаметр розвороту автомобіля EQS, що нараховує в довжину більше п’яти метрів, зменшиться до 10,9 м. Такий діаметр розвороту притаманний багатьом моделям компакт-класу. На центральному дисплеї в меню режимів руху відображається поточний кут повороту коліс заднього моста і відповідні траєкторії.

Новітнє покоління допоміжних систем включає в себе ряд функцій, які надають підтримку водієві. Нововведенням тут є, наприклад, додаткове попередження про мікро-сон від системи ATTENTION ASSIST. Через камеру на дисплеї водія (тільки у поєднанні з MBUX Hyperscreen) ця функція аналізує частоту моргання очей. Індикація на дисплеї водія в повноекранному режимі зрозумілим чином представляє принцип роботи тієї чи іншої допоміжної системи.

// АвтоКраїна

Читайте також: