Чи перетвориться Київ на Мумбаї без громадського транспорту ‒ подкаст



В рамках подкасту “Що з економікою”, команда Центру економічної стратегії поговорила з Дмитром Беспаловим, директором аналітичної компанії А+С Україна та експертом з транспортного регулювання. Нижче деякі його тези з розмови.

Якби я не знав, що безкоштовне паркування на час закриття громадського транспорту — це правда, я би подумав, що це жарт. Можна було вже тоді роздавати бензин у пляшках. “Підтримати” так людей під час локдауну і під час зупинки громадського транспорту.

Мені важко сказати, які заходи були б доцільними під час цього локдауну. Але, що ми можемо точно констатувати — їх не підготували.

Я можу зрозуміти нашу ситуацію з транспортом, що його мало, що він в поганому стані, що мало паркувань і застаріла інфраструктура, яку треба замінювати, насправді. Це об’єктивні умови і нинішня влада ніяк на це серйозно не вплине.
Після першого локдауну, коли зупинили громадський транспорт, я казав, що треба сідати і писати план дій на наступні локдауни. Ми тоді вже розуміли, що буде друга, третя, п’ята хвилі. Зараз це закриття, можливо, не останнє. У нас вже мав би бути розроблений план, яким чином діяти в цих умовах.

// АвтоКраїна

Читайте також: