Дизель залишається найпопулярнішим паливом для нових комерційних авто у ЄС



За підсумками 2020 року дизель залишився найпопулярнішим паливом для нових легких комерційних автомобілів (LCV, 3-5 тонн) в Європейському Союзі, на який припадало 92,4% ринку фургонів.

Як повідомляє Європейська асоціація виробників автомобілів (ACEA), незважаючи на те, що пандемія коронавірусу загальмувала загальну ефективність ринку ЄС, продажі електричних фургонів та гібридних електрофургонів зросли минулого року. Автомобілі з електричним зарядом (ECV) склали 2,0% від загального обсягу продажів фургонів (з 1,3% у 2019 році), тоді як гібридні мікроавтобуси становили 0,9% ринку ЄС у 2020 році (порівняно з 0,3% роком раніше).

Дизельні та бензинові фургони

У 2020 році кількість дизельних вантажних автомобілів, що продаються в країнах Європейського Союзу знизилася на 17,2% ‒ до 1,3 млн одиниць, причому у всіх країнах ЄС. Незважаючи на це падіння обсягів, частка ринку легких комерційних автомобілів, що працюють на дизелі, зросла з 91,7% у 2019 році ‒ до 92,4% у 2020 році.

Загальне зниження реєстрації фургонів в результаті COVID-19 найбільше вразило бензинові автомобілі. Так, 2020 року по ЄС було зареєстровано лише 49 056 фургонів з бензиновими двигунами, що становить приблизно половину від кількості проданих у 2019 році. За винятком Латвії, усі ринки ЄС протягом 2020 року реєстрували падіння реєстрацій бензинових фургонів, включаючи чотири основні. В результаті частка бензину на ринку фургонів у ЄС скоротилася з 5,1% у 2019 році ‒ до 3,4% минулого року.

Транспортні засоби з альтернативним приводом (APV)

Загалом у 2020 році попит на нові мікроавтобуси з електричним зарядом зріс на 26,2% і досяг 28 597 проданих одиниць, або 2,0% від загальної кількості реєстрацій легких комерційних автомобілів в ЄС. Франція (9 209 одиниць) та Німеччина (8 830 одиниць) були лідируючими за обсягом ринками, разом на них припадало понад 60% усіх електрофургонів, проданих у Євросоюзі минулого року.

Реєстрація нових гібридних мікроавтобусів в ЄС у 2020 році зросла на 175,0% ‒ до 12 698 одиниць. Це триразове збільшення (порівняно з 4617 гібридними мікроавтобусами, проданими в 2019 році), частково є результатом низької бази порівняння. Дійсно, гібридні електромобілі (HEV) все ще становили менше 1% від загального обсягу продажів легких комерційних автомобілів у ЄС минулого року.

Попит на мікроавтобуси, що працюють на альтернативному паливі зменшився на 29,5% ‒ до 19 346 одиниць протягом 2020 року, оскільки два основних ринки цих транспортних засобів зазнали різкого падіння: Італія (-28,7%) та Іспанія (-53,2%). Отже, частка Європейського ринку фургонів, що працюють на природному газі та зрідженому газі, зменшилася з 1,6% у 2019 році до 1,3% у 2020 році.

// АвтоКраїна

Читайте також: