Реєстрація нових комерційних авто у лютому в ЕС виросла на 1,2%



Реєстрація нових комерційних авто у лютому в ЕС виросла на 1,2%У лютому 2021 року реєстрація нових комерційних транспортних засобів в Європейському Союзі зросла на 1,2% ‒ до 156 444 одиниць.

Як повідомляє сьогодні Європейська асоціація виробників автомобілів (ACEA), за винятком автобусів, усі сегменти автомобілів зробили позитивний внесок у зростання минулого місяця. Попит в основному був зумовлений країнами Центральної Європи (+17,2%), враховуючи, що реєстрація на всіх ключових ринках Західної Європи ‒ крім Італії (+10,1%) ‒ скоротилася в лютому.

За перші два місяці 2021 року ринок комерційних автомобілів ЄС скоротився на 3,3%, загалом зареєструвавши 297 651 одиницю. Серед чотирьох ключових ринків ЄС найбільше падіння зафіксувала Іспанія (-22,0%), за якою слідує Німеччина (-9,6%). У Франції обсяги продажів були більш-менш схожими на минулорічні (-0,2%), тоді як Італія була єдиним основним ринком, який відмітив зростання (+1,9%).

Нові легкі комерційні машини (LCV) вагою до 3,5 т

У лютому продажі нових мікроавтобусів в ЄС були трохи вищими (+0,4%), ніж у 2020 році, загалом 130 825 одиниць. Італія була єдиним великим ринком фургонів, який зафіксував зростання (+11,0%) минулого місяця. На відміну від них, Іспанія зафіксувала найбільший спад (-17,7%), за яким слідують Франція (-5,0%) та Німеччина (-2,3%).

З січня по лютий реєстрація легких комерційних автомобілів впала на 3,6% у Євросоюзі. Дивлячись на чотири найбільші ринки ЄС, Іспанія (-24,0%) та Німеччина (-10,4%) зіткнулися з найбільшим падінням попиту на нові мікроавтобуси. З іншого боку, Італія (+1,4%) та Франція (+0,6%) досягли помірного зростання до цього часу в 2021 році.

Нові важкі комерційні машини (HCV) вагою від 16 т

Минулого місяця по країнам ЄС було зареєстровано 19 630 нових важких комерційних автомобілів, що на 8,8% більше у порівнянні з попереднім роком. Центральна Європа сприяла цьому зростанню (36,0%), а Польща ‒ один з провідних ринків за обсягом ‒ зареєструвала 51,3% реєстрацій важких вантажівок. За винятком Франції (-10,2%), найбільші ринки Західної Європи також внесли значний внесок у позитивні показники регіону: Італія (+15,8%), Іспанія (+9,7%) та Німеччина (+4,2%).

За перші два місяці 2021 року кількість реєстрацій важких комерційних автомобілів у Європейському Союзі зросла на 2,0%. Результати були різноманітними серед чотирьох основних ринків ЄС, зростання зафіксовано в Італії (+11,7%), тоді як Франція мала гірші показники, ніж роком раніше (-9,0%). У той же час реєстрація важких вантажівок в Іспанії (-0,4%) та Німеччині (-0,8%) залишалася стабільною порівняно з рівнем 2020 року.

Нові середні та важкі комерційні машини (MHCV) понад 3,5 т

У лютому попит на нові середні та важкі вантажівки суттєво зріс (+6,6%), головним чином завдяки солідним показникам ринку Центральної Європи (+33,1%). Три із чотирьох найбільших західноєвропейських ринків також показали позитивні результати: Італія (+12,3%), Іспанія (+6,4%) та Німеччина (+1,2%).

За два місяці 2021 року реєстрація нових вантажівок у ЄС залишалася стабільною (-0,3%) порівняно з попереднім роком. Знову дивлячись на основні ринки, попит скоротився у Франції (-6,5%), Німеччині (-5,4%) та Іспанії (-4,1%). З іншого боку, Італія зафіксувала позитивне зростання продажів вантажних автомобілів на 9,9%.

Нові середні та важкі автобуси (MHBC) вагою понад 3,5 т

У лютому 2021 року реєстрація автобусів у Європейському Союзі була на 10,0% нижчою, ніж у тому ж місяці минулого року. Попит знизився двозначними ставками на трьох з чотирьох ключових ринків: Італії (-38,8%), Іспанії (-22,8%) та Німеччині (-20,3%). У Франції спостерігався більш помірний спад (-2,8%) попиту на нові автобуси.

З січня по лютий 2021 року європейський ринок великих автобусів впав на 18,4%, загалом по ЄС зареєстровано 4584 нових транспортних засобів. Іспанія (-46,5%), Німеччина (-24,2%) та Італія (-20,9%) досі зафіксували значні втрати в 2021 році, а Франція мала дещо кращі результати (-8,5%).

Як повідомляла АвтоКраїна, за підсумками 2020 року дизель залишився найпопулярнішим паливом для нових легких комерційних автомобілів (LCV, 3-5 тонн) в Європейському Союзі, на який припадало 92,4% ринку фургонів.

// АвтоКраїна

Читайте також: