В Україні розпочато приймання замовлень на новий Toyota RAV4 Plug-in Hybrid



В Україні розпочато приймання замовлень на новий Toyota RAV4 Plug-in HybridВ офіційній дилерській мережі ПІІ «Тойота-Україна» розпочато приймання замовлень на новий кросовер Toyota RAV4 Plug-in Hybrid ― флагман лінійки гібридів бренда, який забезпечує оптимальне у своєму класі поєднання потужності та екологічності.

При розробці Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Toyota застосувала передовий досвід в області гібридних технологій. Це дозволило створити не лише потужний, а й більш ефективний автомобіль. За результатами випробувань за циклом NEDC, викиди CO2 моделі становлять 27 г/м, а витрата пального ― 1,2 л/100 км (у комбінованому циклі NEDC).

Щоб збільшити потужність Toyota RAV4 Plug-in, а також забезпечити більший пробіг та швидкість у режимі електромобіля, інженери Toyota оснастили модель кращим двигуном разом із більшим акумулятором та інвертором.

Максимальна вихідна потужність установки разом із 2,5-літровим гібридним двигуном Dynamic Force становить 306 к.с./225 кВт. Завдяки цьому автомобіль розганяється від 0 до 100 км/год за 6,0 с. У режимі електромобіля RAV4 Plug-in розганяється від 0 до 100 км/год за 10 с.

Гібридний двигун Toyota RAV4 Plug-in є покращеною версією 2,5-літрового двигуна Dynamic Force, встановленого в гібридній моделі. Завдяки можливостям електричної системи новий двигун забезпечує більшу потужність і крутний момент.

4-циліндровий 16-клапанний двигун DOHC із робочим об’ємом 2 487 см3, що працює за циклом Аткінсона, оснащено інтелектуальною системою Dual VVT-i (з електронним управлінням), системою зміни фаз газорозподілу та системою D-4S (із безпосереднім/розподіленим впорскуванням). Хід поршня завдовжки 103,4 мм та високий ступінь стиснення 14,0:1 допомагають підвищити потужність та зекономити пальне. Максимальна потужність 185 к.с./136 кВт досягається при 6 000 об/хв.

Гібридна система включає фазу автоматичного прогріву, щоб захистити бензиновий двигун від надмірного зносу, який може виникнути при регулярному запуску холодного двигуна під час руху на високій швидкості. Спочатку потужність обмежена, а потім поступово збільшується. Про необхідність прогріву двигуна водія попереджує синій значок на панелі приладів автомобіля.

Нова гібридна система

Toyota розробила потужну гібридну систему для Toyota RAV4 Plug-in Hybrid. Для цього виробник застосував компактні та легкі компоненти гібридної технології четвертого покоління, представленої у RAV4 Hybrid, та оновив їх, аби забезпечити максимальну продуктивність.

У Toyota RAV4 Plug-in Hybrid режим електромобіля встановлено за замовчуванням: водій може проїхати на самій електротязі близько 75 км (за циклом WLTP) при повному заряді акумулятора. Цей показник перевищує розрахункову середню відстань, яку європейці долають від дому до роботи та назад. Автомобіль також може розвивати швидкість до 135 км/год винятково на електротязі (без запуску бензинового двигуна).

Toyota RAV4 Plug-in оснащено новим літій-іонним акумулятором, енергоємність якого збільшена до 18,1 кВт*год. Він містить 96 електроелементів та має номінальну напругу 355,2 В.

Акумулятор розташований під підлогою автомобіля, що дозволяє знизити центр ваги та не порушувати простір багажного відділу чи салону. Елементи охолоджуються за допомогою холодоагенту із системи кондиціонування.

Передній електродвигун видає 134 кВт (проти 88 кВт у RAV4 Hybrid); потужність заднього двигуна залишилася на рівні 40 кВт. Завдяки електромотору гібридний двигун може працювати на низьких обертах. Це забезпечує зниження рівня шуму та вібрації у RAV4 Plug-in Hybrid.

Режими водіння

RAV4 Plug-in Hybrid пропонує чотири режими водіння:

  • режим електромобіля (EV) ― за замовчуванням;
  • режим гібрида (HV);
  • автоматичний режим HV/EV;
  • режим зарядки акумулятора під час руху.

За замовчуванням RAV4 Plug-in працює у режимі електромобіля навіть при інтенсивному прискоренні. Коли запас ходу на електротязі закінчується, автомобіль автоматично перемикається в режим гібрида. Це ключова перевага RAV4 Plug-in Hybrid, яка стала можливою завдяки розробці системи Plug-in на основі гібридної технології Toyota.

Водій може активувати режим гібрида на початку поїздки, а у разі потреби ― переключитись у режим електромобіля, наприклад, при в’їзді в місто.

Автоматичний режим EV/HV активується, коли автомобіль потребує додаткової потужності, наприклад, при різкому прискоренні. Після цього відразу відновлюється режим електромобіля.

Режим зарядки допомагає відновити рівень заряду акумулятора, коли він занадто низький для функціонування у режимі електромобіля. Для цього використовується енергія, згенерована двигуном.

В Україні розпочато приймання замовлень на новий Toyota RAV4 Plug-in Hybrid

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid гарантує ефективне заряджання до 100% усього за 2 год. 45 хв. Автомобіль оснащений швидкою зарядкою до 6,6 кВт, що не впливає на термін експлуатації акумулятора. У стандартній комплектації наявний 7,5-метровий кабель Type 2 Mode 2 для підключення до джерел живлення на 10A у житловому будинку. Таким чином автомобіль можна зарядити за 8 годин.

Розетка для зарядки автомобіля розташована на задньому правому крилі й оснащена кришкою, що автоматично блокується та розблоковується разом із дверцятами автомобіля. Роз’єм має захист від перегрівання, а також індикатор, що відображає процес заряджання і його завершення.

Для оптимальної швидкості заряджання та безпеки Toyota рекомендує поєднувати зарядку через кабель Type 2 Mode 3 на 32 A та настінну зарядну станцію. Завдяки цьому компактному інтегрованому обладнанню заряджання займе близько 2 год. 45 хв.

// АвтоКраїна

Читайте також: