Виробники вантажівок вимагають масового відкриття електрозаправок в Європі



Виробники вантажних автомобілів та екологи об’єднали зусилля, щоб добитися розгортання в Європі 11 000 зарядних станцій для електричних вантажівок і автобусів до 2025 року і 42 000 станцій ‒ до 2030 року. Такий заклик до Європейської комісії зробили вчора у спільному листі Європейська асоціація виробників автомобілів (ACEA) та громадська екологічна організація Transport & Environment (T&E), передає АвтоКраїна.

Враховуючи, що зараз функціонують одиниці зарядних станцій для вантажівок, ця мета є амбітною ‒ але необхідною для реалізації Європейського зеленого курсу, повідомляє сьогодні ACEA.

Крім того, близько 300 станцій для заправляння воднем, придатних для важких транспортних засобів, слід запустити не пізніше 2025 року та збільшити приблизно до 1000 ‒ не пізніше 2030 року.

Загальний запит автовиробників та екологів випереджає очікуваний перегляд європейської Директиви про інфраструктуру альтернативних видів палива (Alternative Fuels Infrastructure Directive, AFID) цього року.

У своєму листі ACEA та T&E закликають Комісію зробити директиви AFID придатними для вантажних автомобілів та автобусів з нульовим рівнем викидів у всіх державах-членах ЄС для забезпечення безперебійних транскордонних операцій. Це дуже важливо для заохочення професійних транспортних операторів до швидкого переходу на транспортні засоби з нульовими викидами.

Електричні та водневі вантажівки потребують специфічної інфраструктури заряджання та перезаправляння через їх високу потребу в енергії, а також мають певні вимоги до місць паркування та стоянок. Європейська комісія повинна врахувати ці специфічні потреби під час перегляду директив AFID, забезпечивши можливість заряджання на стоянках вантажівок, у логістичних центрах (при завантаженні та розвантаженні), в громадських місцях у міських районах та вздовж автомагістралей.

«Наша галузь повністю віддана Зеленій угоді, щоб перейти на нейтральні до вуглецю ватажівки не пізніше 2050 року. З цією метою ми вкладаємо значні кошти в нейтральні CO2 вантажівки», ‒ заявив Мартін Даум, голова правління комерційних автомобілів ACEA та генеральний директор Daimler Truck AG.

«Наші клієнти не будуть інвестувати в ці транспортні засоби, якщо вони не зможуть легко їх заряджати та перезаправляти, оскільки вони доставляють товари з однієї країни в іншу. Майбутній перегляд директив AFID ‒ це золота можливість переконатись, що розгортання інфраструктури та випуск автомобілів з нульовим рівнем викидів йдуть нога в ногу. Майбутнє за електрикою, навіть для вантажних автомобілів», ‒ сказав Вільям Тодтс, виконавчий директор Transport & Environment.

Європейська асоціація виробників автомобілів (ACEA) ‒ це торгова асоціація, що базується в Брюсселі, об´єднує 15 найбільших виробників автомобілів, фургонів, вантажівок та автобусів в ЄС. Членами ACEA є такі виробники комерційних автомобілів, як DAF Trucks, Daimler Trucks, Ford Trucks, Iveco, MAN Truck&Bus, Scania та Volvo Group.

Transport & Environment (T&E) ‒ провідна європейська екологічна НГО, яка проводить кампанію за транспорт з мінімальними викидами. Її роботу підтримують 63 організації в 24 країнах Європи, що представляють разом понад 3,5 мільйона людей.

// АвтоКраїна

Читайте також: